domingo, 27 de septiembre de 2015

Hoxe, tócanos xogar co noso Sistema Solar!

Contesta no teu caderno a todas as preguntas deste xogo.

Le ben, pensa e responde.

  1. Son o planeta máis veloz.
  2. E eu o máis quente.
  3. Vives en min.
  4. A xente pregunta se hai vida en min.
  5. Son o planeta máis grande.
  6. Teño máis aneis que ningún dos meus compañeiros.
  7. Son o único planeta que estou inclinado cara un lado.
  8. Eu son o planeta que tarda máis tempo en dar a volta arredor do Sol.
  9. Somos os planetas interiores.
  10. Nos somos os planetas formados fundamentalmente por gas.
  11. Sabes, son o satélite da Terra.
  12. Antes era un planeta, agora son un planeta anano
  13. Son un corpo pequeno do Sistema Solar, cando me achego moito ao sol amoso unha cola brillante.
  14. Son a estrela do Sistema Solar.
  15. O noso Sistema solar pertence a galaxía chamada......
  16. O universo formouse cunha enorme explosión chamada...........